nedelja, 27. februar 2011

Danes je nedelja

In jutri je že konc počitnc in začetek vsakodnevnega kr neki. (Kok sem bedno začela). In men je safr. Pa še vidla te ne bom zdej sto let in bom umrla. In pol bo še Lobi umrla, ker si morva itak delit žarno vazo in pol bo to sprožl cel kup enih umrlitev, ker naju bodo vso tko grozn pogrešal. Aja, sam zdej morm bit pozitivna. Upam da te hmau spet vidm.
Aja, pa mrz je.


Najbrž bi zdej mogla napisat kaj sem dans počela. Mislm, sej vem da vas prov nč ne zanima, ker ste itak šupki po večini, ampak vseen je to blog ane in neki pač MORM napisat.

Zbudila sem se prepozn (če si moja mati) in precej zgodi (če si jaz). To pomen da sem okol pol enajstih dvignla svojo velko ogromno rit iz postle in jo prestavla na kavč pred televizijo (ker sem pač zjutri še tko zlo zaspana da se mi kej druzga itak ne da) in tko je blo do kosila. Potem smo jedli govejo juho pa školke in s tem pomešal tipično slovensko zadevo s tipično neglihslovensko zadevo. Ampak uredu. (Nisem jedla, ne).

Pol sem se šla učit kao.
(ha-ha)

Čez eno uro sem se pa ukvarjala z eno zadevo za Val, ker je mela rojstni dan in jaz sem srčk in jo mam rada in sem ji mogla neki narest.
In čez eno uro in čez dve še vedno.
In pač tko je minil dan do zdele.



(Upam da me boš zdej končno poklicu, ker te čakam že ene tri dni ane).
Zdej grem pa naprej delat nič.
(Prosimprosimprosim, poklič me.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar